دسته‌بندی نشده

از مراسم WWDC چه انتظاری خواهد رفت؟

از مراسم WWDC چه انتظاری خواهد رفت؟

برای دومین بار ، به لطف همه گیری جهانی ، کنفرانس سالانه جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) کاملاً آنلاین خواهد شد . این شرکت روز سه شنبه تاریخ ۷ ژوئن را برای رویداد توسعه دهنده فقط دیجیتال خود تعیین کرد. این رویداد سالانه که سی و دومین سال خود را سپری می کند، نمایشی از قدرت اپل در نرم افزار آخرین محصولات خود از جمله آیفون و مک است. کنفرانس سالانه شامل سخنرانی ها ، جلسات و سایر رویدادها است که همه در برنامه توسعه دهنده اپل و در وب سایت توسعه دهنده اپل به صورت رایگان برای همه توسعه دهندگان موجود است. سال گذشته ، اپل iOS 14 ، macOS Big Sur و انتقال به تراشه های “Apple Silicon” خود را برای رایانه های Mac خود اعلام کرد.

WWDC 2021 چه زمانی است و چگونه جریان را پخش می کنیم؟

اپل WWDC 2021 را با یک مراسم ویژه در روز دوشنبه ، ۷ ژوئن ساعت ۱۰ صبح PT (۱۰:۳۰ بعد از ظهر IST) آغاز خواهد کرد. این رویداد برای تماشای بالا از طریق YouTube در دسترس است. همچنین می توانید در Apple.com ، برنامه Apple TV و برنامه و وب سایت Apple Developer دنبال کنید.

iOS 15 ، watchOS 8 در WWDC 2021 اعلام خواهد شد

در WWDC 2020 ، اپل اولین نگاه را به iOS 14 ، نسخه جدید iOS که در اواخر همان سال بر روی iPhone منتشر شد ، ارائه داد. iOS 14 شامل بسیاری از ویژگی ها و تغییرات جدید مانند ابزارک های صفحه اصلی ، کتابخانه برنامه ، سیری دوباره طراحی شده و موارد دیگر است. iOS 15 ادامه iOS 14 خواهد بود و احتمالاً اپل بر روی ایجاد تغییرات کوچک برای بهتر کردن تجربه تمرکز کرده است. شایعات حاکی از آن است که اپل احتمالاً پشتیبانی از آیفون ۶s و ۶s پلاس و نسل اول آیفون SE را قطع خواهد کرد. به زبان ساده ، iOS 15 فقط از دستگاههایی که پردازنده A10 یا نسخه های بعد از آن پشتیبانی می کند پشتیبانی خواهد کرد.
با watchOS 8 ، جدیدترین نسخه watchOS که به اپل واچ کمک می کند، اپل می تواند ویژگی های سلامت محور بیشتری را به آن اضافه کند. اگرچه به احتمال زیاد امسال شاهد تعمیرات اساسی watchOS خواهیم بود. سال گذشته، watchOS 7 چند ویژگی جدید مانند ردیابی خواب ، شستشوی دست و صفحه نمایش ساعت به روز را ارائه داد.

tvOS 15 جدید ترین فناوری در تلویزیون های اپل

با افزایش شایعات در مورد اپل تی وی جدید در بهار امسال ، این احتمال وجود دارد که اپل نگاهی مکرر به tvOS 15 در WWDC 2021 داشته باشد. در حالی که tvOS 14 یک ارتقا جزئی بود ، tvOS 15 می تواند یک تغییر اساسی در طراحی ایجاد کند. tvOS 14 سال گذشته برخی از ویژگی های مهم از جمله مرکز کنترل جدید لوازم جانبی HomeKit ، پشتیبانی چند کاربره از Apple Arcade و پشتیبانی از کنترلرهای بیشتر بازی را اضافه کرد. شاید آنچه ما انتظار داریم اپل اعلام کند نسخه به روز شده جعبه جریان اپل تی وی است. سخت افزار جدید امیدوارم همراه با یک چیپ ست سری A سریع و یک ریموت به روز باشد. شایعاتی در مورد توسعه کنترلر بازی خود توسط اپل وجود دارد که در کنار جعبه جدید Apple TV اعلام خواهد شد.

iPadOS 15 ، macOS 12 نیز در WWDC 2021 انتظار می رود

با انتظار می رود که به زودی نسل بعدی iPad Pro به بازار عرضه شود ، iPadOS 15 احتمالاً بر روی ویژگی هایی تمرکز خواهد کرد که تبلت رده بالا را به رایانه نزدیکتر می کند. اپل به همراه جامعه توسعه دهندگان در تلاشند تا برنامه های دسکتاپ سطح حرفه ای را به iPad Pro بیاورند. اگر حرفه ای و صاحب iPad Pro هستید ، انتظار داشته باشید که نسخه بعدی iPadOS در ایجاد تجربه بسیار بهتر متمرکز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *