به منظور ساماندهی و مشخص کردن حقوق مشتریان، قوانین و ضوابطی طبق استانداردهای اتحادیه فروشگاه‌های اینترنتی وضع گردیده است.

۱. خریدار موظف است، تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش ، تمامی مشخصات محصول را با مشخصات ثبت شده در سایت تطابق دهد و در صورت مغایرت ، آن را به پشتیبانی آبادو به شماره‌های ۴۳۴۱۲ اعلام کند؛ که در این‌صورت هزینه عودت کالا و ارسال مجدد به‌عهده آبادو خواهدبود. درصورتی که اعلام مغایرت با تاخیر صورت گیرد، آبادو هیچ‌گونه مسئولیت  را در قبال آن نمی‌پذیرد.

۲.درصورت تمایل به انصراف ، خریداران تا ۷ روز پس از دریافت محصول، مهلت دارند تا کالای مورد نظر را بدون هیچ تغییری در بسته‌بندی و پلمپ محصول به آبادو عودت دهند و وجه آن را با کسر هزینه عودت تا ۷۲ ساعت کاری دریافت نمایند. 

۴. در صورت بروز هرگونه اختلالی در عملکرد دستگاه، مسئولیت بررسی، تعمیر یا ارسال کالای جدید بر عهده شرکت گارانتی کننده است و خریداران موظف‌اند طبق قوانین درج شده در کارت گارانتی، محصول مورد نظر را به شرکت گارانتی کننده ارجاع دهند.

۵. خریداران پس از ثبت نهایی سفارش، به هیچ عنوان امکان تغییر در زمان ارسال و آدرس محل ندارند.  

۶. در صورت عدم حضور در محل تحویل سفارش، هزینه بازگشت پیک به شرکت و ارسال مجددا محصول برعهده خریدار است.

۷.دریافت سفارش تنها در ازای تحویل کارت ملی شخص سفارش‌دهنده، امکان‌پذیر است.