دسته‌بندی نشده

می میکس ۴ شیائومی با دوربین زیر نمایشگر احتمالا از می ۱۱ اولترا گران تر خواهد بود

می میکس ۴ شیائومی با دوربین زیر نمایشگر احتمالا از می ۱۱ اولترا گران تر خواهد بود

شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار سری Mi MIX خود است که انتظار می رود در سه ماهه سوم سال جاری رسمی شود. گفته می شود تلفن آینده سری MIX ، Mi MIX 4 که پس از سه سال به بازار عرضه می شود ، تجربه ای تمام صفحه را به کاربران ارائه می دهد.

اکنون ، گزارش جدیدی از چین ادعا می کند که Xiaomi Mi MIX 4 فقط در یک نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت که دارای سنسور دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. در این گزارش آمده است که نسخه سنتی تلفن همانطور که قبلا شایعه شده بود وجود نخواهد داشت.

رندر مفهومی Xiaomi Mi MIX 4

به غیر از این ، گزارش همچنین اضافه می کند که قیمت Mi MIX 4 بالاتر از قیمت گوشی هوشمند Mi 11 Ultra پرچمدار شیائومی خواهد بود.

Xiaomi Mi MIX 4 احتمالاً پشتیبانی از رزولوشن صفحه نمایش ۲K را از دست نمی دهد اما این گزارش می افزاید که ممکن است با رزولوشن صفحه نمایش بالا به صورت اختصاصی ارائه شود که در مقایسه با وضوح صفحه نمایش Full-HD + نتایج بهتری را ارائه می دهد.

همچنین انتظار می رود دستگاه از چهار قاب کاملاً برابر عرض استفاده کند زیرا هدف آن ارائه یک طراحی تمام صفحه واقعی با سنسور دوربین زیر نمایشگر است . سازنده گوشی های هوشمند چینی قصد دارد تجربه ای بی نظیر را به کاربر ارائه دهد.

انتظار می رود این گوشی با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود و همراه با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *